Förbannad till 1000 och tipps på att slippa vinterkräksjukan.

Hej alla, nu har jag äntligen pluggat klart för kvällen! Vi hade ju vollybolltunering i skolan idag, vår klass kom tvåa, vilket gjorde oss så sjukt förbannade! Det var en j*vla dommare som dömde fel hela tiden och så fort vi försökte säga till blev vi utskällda, snacka om att hon inte kan bli riktig domare om hon håller på så!, Plus att de andra klasserna i vår skola är så sjukt dumma! Dom knuffas, slänger ur sig så j*vla onödigt dumma komentarer hela tiden och så snäll som vår klass är gör vi inget tillbaka, vi tar bara emot all skit och ignorerar men idag fick vi nog och ska ge igen för allt! , Vi bryr oss inte längre 9A ska göra uppror ! Det skulle verkligen behövas och självklart när vi skulle hem från tuneringen står killarna i vår klass beredde att attakera mig med snöbollar eftersom dom visste hur sur jag va XD, fick iaf ta ut mina aggritioner i det snöbollskriget ;), efter det åkte jag, Josefin, Nathalie och Max och fiakde vid mariatorget, hade de väldigt trevligt och pratade om mycket roliga saker ;) eller hur !? men iaf något som också gör mig så sjukt förbannad är att våra lärare på skolan är så himla konstiga bara för att vi är den klassen på skolan som har bäst betyg så gör dom våra prov svårare och större än de andra klassrna vilket också leder till att alla ser oss som fetaste plugghästar :@ blir så grymt arg på det!, Jag kämpar arsle av mig varje dag för att få något bra betyg men bara för att de går några i vår klass som inte gör annat än pluggar så ger mitt pluggande inget resultat för mina betyg ! Vad ska jag ta mig till ? Finns de ens något att göra !? Har funderat på att byta klass eller skola för orkar verkligen inte med lärarna och ryktet man får i vår klass längre! Jag har fått nog! Lärarna verkar inte fatta hur mycket vi har just nu och ändå så säger dom att dom undervisar oss i gymnasie nivå fast vi bara går i nian, de är också fel tycker jag! Bara för att några är smarta så betyder inte de att de finns vissa som inte är det och som måste plugga länge för att kunna lära sig ex 30 glosor dag till dag! Ska se till att det får ett slut! Min mamma ska iaf ringa till rektorn igen och försöka klaga på lärarna som alla föräldrar i vår klass redan gjort 100 gånger, men denna gång ska bli mer extrem! Snart har vi gått ut nian och då är det försent, det handlar liksom om vår framtid men de verkar dom inte förstå! Åh, sorry men jag är jätte arg just nu!
Iaf, idag träffade jag min nya engelska lärare (har extra engelska eftersom vår lärare i skolan är så himla dålig och kan inte lära ut så känner jag att jag behöver extra lektioner för att kunna utvecklas något), vi satte oss iaf på ett fik och pratade igenom allt och började smått arbeta lite. Hon verkar jätte bra så de var ju iaf possitivt! När vi var klara var det bara att gå hem och plugga spanska som jag gjort ända fram till nu. Och snart ska jag titta lite på TV, skönt! Ni få ha en trevlig kväll och hoppas ni är på bättre humör än mig!


 


Fikan.


Ner mulade Max. :D


Måste ge tipps till er som vill slippa vinterkräksjukan. Denna två/handkräm är väldigt bra! Den dödar alla baktirier på händerna samtidigt som den återfuktar! Rekomendrar den verkligen! Den innehåller aloe vera och är riktigt skön! Går att köpa på lite större mat affärer. Finns ett til tipps och de är att äta tre vitpeppar korn per dag, har funkat för mig och min släkt ! :)


Puss på er <3 / Simone


Kommentarer
Postat av: Suchart

hahaha, vadå killarna i klassen? de va bara ja o oscar jue :P daah x) hhaha. måste erkänna att det var j*vlig kul att ha snöbolls krig :):) <3

2008-11-26 @ 20:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0