förlåt

Vi ber om ursäkt ännu en gång! Ingen av oss har haft tid att uppdatera på två dagar, förlåt! Här kommer lite information om dagarna.


onsdag:
Skolan var ganska tråkig förutom ett roligt besök av Fredrik som kom helt plötsligt till vår skola och hälsade på. Enligt honom var det för att han ville se min lugg :). Han verkade iaf tycka att den va fin. Det gjorde dagen lite roligare. Annars hände inte så mycket förutom träning på kvällen som faktiskt gick ganska bra för min del.

Torsdag:
Jobbigaste skoldagen på veckan. Börjar åtta och slutar 15.15 "/ . Vi har inga roliga lektioner heller. skönt att den skoldagen iaf är över. Vi hade även träning då och den gick också ganska bra. Vi tränar samtidigt som Bromma killarna så de gör ju träningen alltid lite roligare.

Idag (Fredag):
Idag hade vi ett musikprov som inte gick bra alls. Vi hade fått information om att det skulle vara ett analysprov vilket man inte behöver plugga så mycket till men det var väldigt mycket fakta prov. Gick nog sämre än sådär. Efter skolan åkte jag och Claudia in till stan och beställde biljetter till saw 5 för mig, Claudia och Elin, den har ju premiär ikväll :), jsg ksn ju dägs stt jsg både grät och mådde illa under filmen. Den var så hemsk och sorglig! Av mig får den tre SimoneochClaudia bloggar av fem ;). Efter bion träffade vi även Golpar och Hanna som hade varit på en annan bio samtidigt eftersom dom inte är typen som gillar skräckfilmer. Blev en middag på Burger King, vi hade sjukt roligt och drog många skämt.
      Just nu är jag, Clsudia och Elin i Claudias lägenhet och Golpar och Hanna drog härifrån precis. Vi gör inte så mycket men ska snart hitta på något roligt att göra.

Ha en trevlig kväll!
puss på er ! <3 / simone


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0