God morgon

God morgon alla, jag vaknade för en timma sen, tog en snabb dusch, ätit frukost, sminkat mig och klätt på min kläder så äntligen fick jag tid att skriva lite i bloggen. Frukost var ganska god jag åt risgrynsgröt, ett glas vatten och såklart två tabletter från eye q, som mamma köpt till mig, de ska tydligen göra en smartare och mer koncentrerad (som jag egentligen redan är ;)). Det ska även hjälpa för ögonen. Annars har jag inte så mycket mer att säga förutom att jag måste gå om 8 min. Ha en bra dag!

puss på er ! <3 / simone



Dagens jag.




Dagens jag.
Jeans Vera Moda.
 Skarvlinne H&M
 Vanliga linnet Bikbok
Blå tröjan Ginatricot



 Eye q tabletterna. Går oftast att köpa i hälsokostbutiker. En liten burk som den på bilden kostar 209 kr och räcker en månad. (dyrt men bra)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0