onsdag

Hej bloggen. igårkväll somnade jag på soffan så vaknade av min ringande mobil som vanligt, tänkte att jag skulle skrivit ett inlägg i morse men pappa gjorde något med min data igår så internet sluta fungera, han ska försöka fixa det senare idag så nu får jag ta min andra dator så länge. Men iaf jag åt en jätte god frukost, en skål Granatäpplen med en kaffelatte och grädde.
I skolan hände inte mycket, var en vanlig tråkig skoldag! , Längtar till sommarlovet redan XD. Nu ska jag äta och iväg på träning, men först ska ni få lite bilder :)



Min frukost.






dagens outfitt.

Sarta jeans, Scarla
Linne, H&M
Moullie tröja.
Skor, Fred Perry.




Här är en bild från igår. Vi hade fått i uppgift på bilden att rita av en kändis och Claudia valde då Johan från Idol 08, mycket lik eller vad säger ni !? ;)

puss och kram ! <3 / simone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0