Simone skämmer ut sig.

Hej alla fan. ;) Igår kom Angelica hit på kvällen efter att jag varit på middag hos några kompisar, skulle egentligen hem till hanna men de funkade inte så blev inget av de tyvärr "/. Men jag och Angelica hade iaf väldigt mysigt :) Vi åt pepparkakor och drack julmust och satt och snackade lite :) sedan ringde Simon mitt i natten och började babbla om att vi va trevliga människor och skit, Han va då på väg hem från en fest !? XD haha. Annars gjorde vi inte så mycket då men sen när vi vaknade fixade vi oss iordning och åkte in till stan, Vi skulle köpa lite julkklappar och Angelica skulle köpa en ny jacka och ett par lackthigts. När vi väl kom in på Bikbok där hon skulle köpa thigtsen så ville Angelica att jag skulle fråga så jag gick fram och fråga en tjej efter lackpumps och hon tittade skit konstigt på mig jag underade varför innan jag kom på att jag hade sagt pumps menade såklart thigts XD haha lite pinsamt tyckte jag så sprang in i en provhytt och började asgarva och Angelica kom efter gjorde samma sak då knackar hon på och ba : tjejer ändas en i hytten ! Haha pnsamt så vi stack därifrån. Sen helt plötsligt fock Angelica ont i magen och skulle ta en alvedon av mig när hon stoppade in tabletten i munnen kom hon på att hon inte hade ngt att svälja den med XD smart flicka ;). Sedan skulle vi dra hem efter några timmar och då sätter vi oss på tunnelbanan så kommer två stora killar och sätter sig brevid oss så börjar ena killen förska stoppa in handen i Angelicas jackficka typ (?) :S,  så vi får panik och hoppar av, rätt station för mig så jag väntade på hennes tåg med henne och sedan började jag lunka hem. PÅ vägen hem såg jag några småbarn som blev skit rädda för en pumpa så blev helt inne i de och glömde bort att titta på vägen, självklart gick jag rakt in i stolpe XD så sjukt pinsamt så skriker ena barnet haha kolla honom till mig ! , haha XD aja nu är jag hemma iaf och äter två mackor med god nutella, pepparkakor och ett glas julmust :P  ska snart iväg på en kort träning och sen hem till min tränare och fika lite och så med laget, ha det så mycigt !! :) <3 / Simone



mm Gott :)



Angelica och jag.



Jag och Angelica.



Söta Angelica.

puss ! <3 / Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0