Simones fredag + Claudias och Simones mys, plugg och flumm lördag.

Hej alla roliga barn. Igår blev det en sväng hem till Anna. Först skulle Niclas och Simon komma dit men Niclas kunde inte vilket jag tyckte va väldigt,väldigt synd!, men kvällen blev ändå ganska rolig!, Det blev en chillkväll med lite roliga människor några jag träffat innan och några nya ansikten dök upp :). Vi gjorde inte mycket, va ute lite (trillade typ 50 gånger och blev dyngvåt, så typiskt mig). Sedan titta vi på en film och en Ludde som hela tiden skulle knäcka allas tår XD. Haha. Nog om igår. Nu sitter jag och Claudia som sagt hemma hos mig, ska precs börja med maten. Det blev pasta pesto som vi alltid äter tillsammans :D, Ett paket pepparkakor och saker till lussebullar :P.



Puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0