Simones haloween

Hej. Jag kom precis hem från landet som jag var tvungen att åka till i fredags. Det ända man kan göra där på vintern är att titta på TV och frysa. Det var nog min tråkigaste haloween någonsinn. Vi va där med en annan familj som har två döttrar som är 7 och 11 år gamla. Vi gjorde inte mycket. Vi åt en god middag sedan va det TVn dom gällde och alla utom jag och pappa gick och la sig vid 10 på kvällen !?, hmm inte en lyckad haloween direkt! Tur att mobilen är uppfunnen iaf så man kan ha något att roa sig med, typ som att försöka hjälpa fredrik att komma på någon haloweenoutfitt  och sånnt, ;),  Tack så mycket för att ni/du gjorde min haloween lite roligare iaf ;), haha. Jag hoppas ni fick en mer lyckad haloween i år! , de ända läskiga jag gjorde va att vi tog cyklarna bort till en gammal galjbacke när de va becksvart ute, men på vägen dit slant jag med cykeln och trilla i en jätte stor vattenpöl , hmm, inte kul, jag blev genomvåt och höll på att frysa ihjäl ännu mera. Vi hann inte cykla så himla långt förren vi va tvugna att vända för vi frös XD , aja ett litet äventyr iaf. 

Vädret på landet har varit jätte konstigt, när vi väl kom ner dit va det typ snöstorm !? men när vi väl åkte därifrån fick man lite smått sommarkänslor tillbaka. Solen sken, nästan ingen snö. Det var härligt.
Här får ni se lite bilder från landet och vädret :)


När vi kom till landet :





När vi åkte hem:











Visst verkade vädret konstigt!?

Just nu gör jag ingenting, ska hoppa i en dusch snart och sedan kanske iväg och fika med Julia som jag inte träffat på länge. Måste bara säga att jag saknar Niclas enormt ! :(

puss hej ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0