Tisdag.

Heej alla. Tog en liten paus igår, hann inte skriva efterom jag hade ett långt prat innan träningen med Olivia, Golpar och Claudia. Ett riktigt lärorikt samtal! Olivia fick mig att inse och fundera över väldigt många saker om " the fantastic four ", ( vi fyra ). Sedan var de träning, gick sådär. Och när jag väll kom hem var de bara att sätta sig vid spanskan och fysiken som vi har prov på. Jag är så glad att jag missar fysikprovet, ska nämligen till tandläkaren på torsdag och få tandställning. Scary ! :). Nu ska jag också ta itu med pluggandet, blir galet trött på allt!. Och såklart ska jag dricka min dagliga kaffebrukning. ( kaffe, mjölk och vispgrädde ). Det är så gott, vet inte hur jag ska klara mig utan de när jag får tandställning :S. Aja, puss på er ! <3 / Simone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0