Sammanfattning av helgen

Heej,
sorry för att jag inte har skrivit nått på hela helgen, har haft fullt upp. 

I fredags blev det en tur till stan med mamma iallfall (alltså ingen gym-träning). Hon köpte en ny skinnjacka till mig och sen gick vi till NK för att köpa min klocka. Problemet var bara att jag hade för tjocka handleder för klockan och den större storleken var alldeles för stor...Nu måste jag alltså välja ut en ny klocka, vilket är jättetråkigt eftersom jag verkligen fastnat för den.

Aja, efter att jag hade varit i stan åkte jag och klippte mig, men man ser inte så stor skillnad förutom att det är lite kortare, mer uppklippt och mindre slitet :)

Sen mötte jag upp Golpar och Olivia i stan för att leta halloween outfits till kvällen. Vi gick till Buttericks där kön för att komma in i affären typ sträckte sig längs hela drottninggatan. Vi hittade iallafall lite roliga saker där och bestämde oss för att komma till festen som björnligan (brist på fantasi?), haha .  

Festen var till en början ganska tråkig, dels för att vi inte kände så många och dels för att vi var yngst. Men efter ett tag blev det roligare som tur var och kvällen blev ganska lyckad tillslut :) Efter festen åkte jag och Golpar hem till henne och sov.

På lördagen åkte jag till Joanna och hade middag med våra familjer. Det var jättetrevligt. Vi pratade, åt god mat och tittade på Holiday.

Idag har det inte hänt så mycket förutom att jag faktiskt varit så duktig att jag har pluggat i några timmar :)

Ha det bra // Claudia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0