Vad har vissa människor för fel i sina huvuden !?

Hej gott folk. Idag hade vi vår andra del på spanska provet, gick skit dåligt!. Men iaf förlåt om jag alltid är så förbannad och sur som jag varit på sista tiden, men ibland förstår jag bara inte hur vissa människor tänker!? som idag i matsalen så satt jag ner på en plats så kommer två tjejer i min parallellklass och ena tjejn sätter sig vid bordet bakom mig så att vi har ryggarna mot varandra. Helt plötsligt skjuter hon ut sin stol så min mage trycks mot bordet och så klart så trycker jag ut min stol för att kunna andas och hon trycker tillbaka, och så håller vi på så ett tag tills hon dampar och skriker till mig : Vad fan gör du !? , Jag ba ursäkta, jag har inte gjort något alls ville bara inte kvävas mellan stolen och bordet. Tillslut sluta hon och vi båda sätter oss och äter, sen när hon ska dra så trycker hon ut sin stol så mycket hon kan så min stol nästan välter och så skriker hon igen vad fan är ditt problem människa va fan håller du på med !? Jag ba : jag gjorde inget och vad fan är de för nytta att vara så otrevlig !? , då ställer sig hennes kompis upp och svär och skriker och jag vettefan vad hon gjorde tillslut kom en lärare och va tvungen att hålla i henne så hon kunde lugna sig, då hoppar hon på Claudia och Golpar och börjar tjaffsa med dom tillslut som drar dom där ifrån, men man undrar ju vad vissa människor har i skallen, blir så sjukt trött¨på sånna människor och sånna saker !!! aja nu måste jag och nellie äta innan vi ska iväg, ska nämligen ha testtävling med brommakillarna idag ! :S haha scary !!
puss på er / simone

Kommentarer
Postat av: Anonym

simpa skriv vem de va som gjorde så! på sms till mig. vilken bitchig stil :O



/emsi

2008-11-28 @ 02:54:28
Postat av: Isääh

hahaha, cattfight :p

2008-12-10 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0