Hos elin

Hejsan alla. Förlåt om vi inte uppdaterat nu men internet har inte fungerat. Just nu är jag hemma hos Elin med Moa. Vi har inte gjort så himlans mycket förutom en mysig kväll igår om man nu kan kalla det, när man vaknar upp med en stor kuk i ansiktet och på ryggen !? hmmm. ( målad alltså ). Vi hade även ett stort godiskrig, gjorde ont som fan att bli träffad av dom mjuka godisarna XD. Vi somnade ungefär halv 5. Mysigt ;)
Aja det ar inte kommit så myckt informatin om i förrgår kväll då jag och Claudia plss ett gäng brudar hade haloween kväll hos mig. Vi bakade pizza , röd pizza. Och en massa tända ljus och hög musik. Det var riktigt mysigt. Sedan var de då dags för en skräckfilm som jag och Nellie gått och hyrt. Ingen tyckte då att den va så bra kan inte säga så mycket om den, sov under hela filmen. Den hette iaf Blackout. Handlar om någon Pappa som mördar och våldtar inte så hila mysigt.
Nu ska jag och Elin ha lite mysigt men först måste vi lämna Moa på busshållplatsen. Vi hörs.
Ps. Det kommer bilder från "haloween" kvällen.

puss på er <3 / simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0