Halloween-outfit?

Är så sjuuk trött så det finns inte. Gick och la mig vid halv fem igår och när jag väl hade somnat kom huligan-niclas och väckte mig. Kuuul. Aja, vi hade iallafall rätt kul igår bortsett från det och att jag och Simone sattes i en liten obekväm situation, haha (a). 

Just nu sitter jag och chattar med Golpar på msn. Vi ska nämligen på fest på fredag, man måste vara utklädd och vi har ingen aning om vad vi ska ha på oss. Seriöst hur ofta klär man ut sig liksom? Vi funderade på om vi ska gå dit som "civilklädda pumpor"... mhm (dvs att vi inte klär ut oss, för alla som är lite tröga). Vilket i-lands problem eller hur?


vi kanske ska klä ut oss till stureplan bratz?

Nu ska jag fan borsta tänderna, gå och lägga mig, ta igen mig lite och ganske bli lite friskare också :)

Godnatt // Claudia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0