Urk!

Halloj :) nu har snön äntligen kommit, eller äntligen och äntligen. Kan inte ta ett steg utanför dörrarna i min skola utan att fem pers hoppar på en och mular en! Blev mulad runt 8 gånger idag av alla möjliga och käre Martin dränkte mig i snö uschusch! Hämnden väntar dom imorgon ^^ mohaha. Är fortfarande helt djupfrusen och när jag väl skulle dra från skolan och lyckats få upp värmen en del så kommer självklart kalle, max och anton och dränker mig i snö topphen! Plus en trevlig t bane tur med dom eftersom dom vägrade låta mig gå av, hämndhämnd! Sedan blev det iaf en fika med käraste moa och nu sitter jag hemma och försöker få tillbaka värmen! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0