ciao

Hejsan, är trött och seg som tusan!  Igår va jag på bio med Claudia, olivia, jv, fredrik och tobbe :) Dom grabbarna är så härliga :P. Iaf, sedan åkte jag och claudia hem till mig och såg ännu en skräckfilm, vet inte vad som hände med mig på bion, fick typ största gråtattacken XD PINSAMT, haha :P
jaja iaf, imorgon åker vi iväg till sälen och sedan norge. Usch jag vill verkligen inte pka skidor på mitt lov ! Jag vill vara hemma och kunna umgås med kompisar!! , jaja får väl stå ut i en vecka !!  och som sagt jag kommer foto massa där och sedan när jag kommer hem (söndag) så börjas det blogga igen :D har faktiskt sakant det lite :P

Puss Simone




Kommentarer
Postat av: isääh

SVART-VIT , GODISBIT , hahahaha

2009-02-21 @ 14:35:49
URL: http://www.1227.com
Postat av: S

Haha ;P

2009-02-21 @ 22:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0