En del av mitt och Claudias seriösa msn snack

claudia säger:

hahaha, du börja


simone; säger:

nejnej


claudia säger:

jojo


simone; säger:

nejnej


claudia säger:

vågar inte skriva jojo igen


simone; säger:

nej bäst för dig att du inte vågar !


claudia säger:

blääääääääääääh


simone; säger:

eh va ?


claudia säger:

fredrik?


simone; säger:

ja ?


claudia säger:

bajs


simone; säger:

aha du menar simon ?


claudia säger:

nej bajs, du vet brunt, luktar äckligt och går på två ben?


simone; säger:

hmm, min iQ är inte tillräckligt hög för att förstå sånnt claudia !


claudia säger:

juste, men du kan vända på huvudet när du sitter på toan så kan du se bajs i prakiken


simone; säger:

vadå vända på huvudet ?, du menar stoppa ner huvudet i toaletten ?


claudia säger:

vaddå bagar du?

bangar*


simone; säger:

nej, men jag tänkte bara fråga, för asså jag har stoppat ner huvudet massvis med gånger i toan men jag har aldrig sett nån bajskorv med ben ? vad är det för fel ?


claudia säger:

du kanske råkade få de utan ben i ögonen så de skymde din syn


simone; säger:

eh va ?


claudia säger:

du fick annat bajs i ögonen


simone; säger:

nejnej, hur ska jag kunna tro på det ?


claudia säger:

hur ska du inte kunna tro på det ?


simone; säger:

jag vet inte ?

ska jag fråga någon annan eller är det här bara mellan oss ?


claudia säger:

nä fråga niclas, jag menar han har säkert erfarenheter med tanke på att han är kompis med simon. Är nästan säker på att han har fått dyka efter simon ett antal gånger när simon försökt fånag bajs med två ben


simone; säger:

där fick du mig att skratta, förlåt, kunde inte hålla mig nu under vårat seriös snack !

ska inte uprepas


claudia säger:

hoppas jag, det här är viktiga grejjer


simone; säger:

jag vet därför ber jag ju om ursäkt


claudia säger:

aa, bra


simone; säger:

aa

Puss Simone


Jag och Claudia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0