Grymt coolt !

Sitter och snackar med Tobias en kille jag lärde känna för inte så länge sen. Helt plötsligt frågade han mig om jag kände Josefine Sjögren, Och hon går i min klass så ja svara aa ? :P
Då visade det sig att han gick i hennes klass 1-3 och jag och Tobias har varit på samma kalas plus att jag brukade hämta Josse på skolan i tvåan och han kommer ihåg det :P . Och Josse hade lite kärleksbekymmer i tvåan och va kär i en kille som jag minns hette Tobbe så jag fråga om det va han och de var det. Haha så galet kul ju :P Så vi har alltså träffats och båda kommer ihåg det, fast vi inte kom på fören nu att de va vi :P Och det var ju 8 år sen :O :D haha .

Puss Simone

Kommentarer
Postat av: ELISE

sv: ja men eller hur. Men ingen av låtarna var bra tycker jag

2009-02-08 @ 21:15:23
URL: http://enblondelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0