HAHA

Snacka om att mammsen va trött igår. Hon låg på soffan och sov då jag kom och väckte henne och sa, du kan väl gå in och lägga dig i sängen så kan jag ligga här och titta på TV, men mamma påstod att hon "tittade" på TV, och gick upp för att borsta tänderna. När hon väl kom tillbaka sa hon varför har ni dragit ut TV:n ? (pappa har gjort byggt en sak som TV:n står på för att den ska kunna g¨att dra ut)
- Pappa : jag byggde den ju så för att den skulle kunna dra ut när man ville kunna se från alla håll.
-Mamma: men varför bråkar ni med TV:n ?
Jag började asgarva, (dålig humor).
Jag : mamma vad snackar du om ?, Vi bråkar inte med TV:n ?
mamma: joho, sen gick hon och la sig XD
hon gick nog i sömnen skulle jag tro, haha

Och btw jag upptäckte att vi inte tagit ner julstjärnorna, är inte det llíte sent nu !? :S :)


Den vita har pappa gjort






Utskjuten från väggen , ingen aning om hur det stavas



Julstjärnan

Puss Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0