Orre borre här ;)

Tjenare bloggläsare :D Alltid velat skriva så, hehe
Som sagt så är det Oscar som skriver nu och jag har ingen aning om vad jag ska skriva för något. Simone tyckte jag kunde skriva om hennes lilla förälskelse. Den hon hade i 6:an, i mig, men den har hon redan tjatat ut :P Fast nått kan jag säga om de.. Jag kan inte fatta att hon inte sa något på 3 och ett halvt år, jag fatta ingenting då, och inte de minsta tecken fick jag. Fast jag vet inte vad jag hade gjort om hon sagt något, men men :) Nu är vi tajta så ;)
Aja jag hörde en jätte rolig grej på Bandit idag, hehe.. cock smoking fuckface haha. Den ska jag börja köra med :P

Oscar checkar ut, och kom ihåg.. att kossor säger mu och i Grekland säljs dom bästa lampskärmarna.



Kommentarer
Postat av: Hugo

varför skriver oscar är ? :P

2009-02-11 @ 21:32:44
URL: http://www.fragbite.com
Postat av: Oscar

Varför jag skriver är ?

Joo jag ska berätta varför jag skriver är..

Något nytt måste hända i deras blogg du vet ;)

Läsarna blir arga ;)

2009-02-12 @ 16:20:42
Postat av: Isääh

undrar det också ,

2009-02-12 @ 18:11:26
URL: http://www.blackarmy.se/
Postat av: Frida =)

oooscar !<3

2009-02-14 @ 18:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0