Tandådalen

Hej alla, de visade sig att några kompisar till oss har data så kommer nog kunna blogga lite då och då :) Nu kanske ni undrar vad jag gör hemma mitt på dan på en skidsemester , tyvärr ligger både jag och papppa hemma och har fått influensan, jag klarade mig alla dagar då alla va sjuka i skolan och andra dagen på lovet blir jag sjuk, är inte det typiskt !?, aja får se om jag kan åka något den här veckan, annars blir det fler blogginlägg för er ;)

(har tyvärr inga bilder på den här datan så det får helt enkelt bli tråkiga inlägg "/ )

Puss Simone


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var med och gissa vilken som är min favorit bland Whitney Port's outfits :)



Kram

/LM

2009-02-24 @ 10:52:12
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0