HAHAHA

Det hände nyss en jättepinsam grejj. Jag och Simone åkte upp i min hiss som inte har några fungerande lampor, d v s det är assvart så att man ser inte ett piss. Så kommer vi upp till vad vi tror är min våning. Jag ser att det lyser genom det där titthålet och tror då att min bror är där med några. Så jag skramlar med nycklarna så att han ska höra att någon kommer. Så hör jag att någon är på väg mot dörren och är beredd på att få syn på någon av min brors kompisar, men plötsligt står istället en 50 plus gubbe framför mig. Haha och eftersom våra reaktionsförmågor inte är så bra så höll vi på att gå in innan vi insåg att vi var liiite fel XD Vi började as garva. Det visade sig att vi hade tryckt på fel knapp i hissen och var två våningar för långt ner XD

Nej, men nu ska vi dra till Simone, sen får vi se vad vi hittar på :)


//Claudia

Kommentarer
Postat av: he jja heter fredrik

grannie-panties? :D

2009-01-24 @ 13:42:52
Postat av: hej jag heter Claudia

Nej, det är Bridget Jones trosor såklart :)

2009-01-25 @ 17:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0