How am i supposed to live without you?




Jag sitter just nu i mitt rum och lyssnar på denna låt på högsta volym, den släpper lös mina känslor och mitt huvud bara flödar av tankar och minnen. Jag kan inte sluta gråta till den, både gott och ont. I alla fall jag tänker på en viss person när jag hör den, en person som betyder enormt för mig men inte betyder jag något för honom "/. Jag vet att han inte är så bra som jag trott men kan bara inte sluta tänka på alla minnen och allt. Jaja, jag ska nog knarka denna låt i en vecka och hoppas på att känslorna snart försvinner.
Lyssna på låten och läs dikten.
Till dig :

Jag vill kunna se dig i ögonen,
röra vid dig, känna din hud
under mina fingrar.

Dina heta kyssar minns jag än,
känslan och smaken av dig,
en brinnande längtan inombords.

På nätterna drömmer jag om dig,
om ensamma, passionerade stunder.

Kom och ta mig med storm.
Svep in mig med din trygghet
och släpp inte taget.

Du är inte hos mig fysiskt.
Bara i mina tankar och drömmar
finns du,
som om du vore en del av mig.

Och jag undrar:
skulle du ta emot mitt hjärta
om jag gav dig det?

Du vet vem du är och jag vet att du inte kommer tillbaka men kommer aldrig sluta hoppas!

Puss Simone <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0