humöret uppe

tjenare, imorgon börjar skolan igen, vet inte hur jag ska klara gå upp klockan halv 7 men de problemet får jag lösa imorgon ;). nu sitter jag och äter en påse chips och snackar med min bäste vän fredrik :D Han är typ den skönaste människan jag känner XD kommer alltid med sina dumma komentarer som alla älsakr :D iaf jag ;) , han påstår att han kan brotta ner mig XD såå fel fraeddan ;) Jaja jag tänkte visa en bild på min nya kamera jag köpt, och en de medföljer mig och en ny mössa jag köpte också ;) mohaaa








Kameran är väldigt bra :) Det är en blanding mellan systemkamera och digital,
kostade 2700 på rean på SIBA :)


Lite bilder på mitt, Golpar och Nellies nougatkväll :) :


(också tagen med kameran)





... Och Golpar testade den nya kameran...


Jag och Angelia är på bättringsvägen med vår coola ballans också :)

Jaja lite mer smått och gott kommer senare ;)

Ha en bra kväll ! Simone

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2009-01-08 @ 16:38:14
Postat av: .

.. Och Golpar gillade den nya kameran .. ;)

2009-01-11 @ 17:38:52
Postat av: Anonym

helt galet d e helt galet

2009-01-12 @ 14:28:26
Postat av: Moniqa

haha coolaste mössan :D

2009-01-12 @ 18:49:52
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0