Liv rädd

haha, de sitter en spindel snett ovanför mig, vågar inte röra  på mig! , Hatar spindlar dom är så sjuktsjukt äckliga!!!, Nellie är i duschen så hon kan inte heller hjälpa mig att ta bort den, vad ska jag göra !? Åhhhhhh dom är verkligen så himla snuskiga!
Iaf jag sitter i Nellies säng och håller på med datorn och myyyser med hennes hund medan hon duschar :) , kom på att de inte är så många inne eftersom dom flesta börjar skolan idag, menmen, då kan man alltid ägna sig åt att skriva lite på bloggen, vilket jag tycker är väldigt roligt :D Jaja nu har  jag inte så mycket att skriva, skriver nog lite senare :)

P.s Nu är spindeln precis ovanför mig :S D.s

puss Simone <3




Kommentarer
Postat av: Bajs-Berit

du vet att spindlar inte lämnar ifrån sig fotspår va? :)

2009-01-07 @ 12:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0