Måndagen

I måndags vaknade vi av att Lill-Hanna väckte mig och Elin för att hon skulle komma. Så jagh och Elin flög upp ur sängen och åt frukost, sedan kom Hanna runt halv 11 :). så jag och Elin sminkade oss och sedan tittade vi på barnhemmet igen (tredje gången för mig) , haha. Sen klippte vi varandras hår och sedan drog vi in till stan. Ingen köpte något men hade grymt roligt med butikernas fulaste kläder XD. Sedan mötte vi upp Nellie och Hanna L och gick och åt på kebabkungen :D mumms, sedan var det dags för oss att möta upp resten av gänget vilket ar, Claudia, Golpar, Olivia, Anna F och Anna H :D vi va nere i min lokal och tittade på två skräckfilmer :P. Riktikt läskiga, ( Diaturbia och house of voice) sedan gjorde vi inte så mycket mer förutom att dom sov hos mig och¨åkte hem tidigt dagen efter.

Lite bilder från stan :


Lill-Hanna, Elin och Jag



Lill-Hanna, Elin och jag




Jag, Elin och Hanna



Elin och jag



Elin, jag, Hanna



Jag Elin och Hanna


Puss SImone <3

Kommentarer
Postat av: ELIIIIIIIIN

haha (a)

älskar & saknar dig simone <333

2009-01-14 @ 20:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0