Näst intill död

heejsan allehoppa. Jag vaknade precis, denna dag har jag nog sett ut som ett vandrande lik! vaknade i morse av att mamma stod vid min säng, jag hade precis drömt en mardröm så blev skit rädd för henne och började skrika, mamma och pappa tyckte de va skit kul men jag hade jätte svårt att somna om! Tillslut somnade jag om och fick då typ sova en kvart innan väckarklockan ringde och de va dags att åka till träningen, va blev inte så mycket till träning eftersom jag som sagt nästan va död XD så de fick bli fyra timmars styrka, kunde knappt åka hem, höll på att falla ihop. När jag väl kom hem somnade jag framför TVn och sov ngra timmar så vaknade inte förens för ett tag sen, så åt mat och sånnt ;) men nu ska jag titta på film, vet inte vilken de blir än :P

ha en bra söndagskväll :) <3 / Simone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0