Till Elin

Jag vette fan hur vi lärde känna varandra. Men första gången på riktigt var på ett gympaläger i Gävle då vi sov brevid varandra. Du va ganska ny i gruppen och kände inte någon så värst bra sem typ så kunde inte någon av oss sova så du ba : jag vet vad som jag hjälpa så stälde du dig upp och headbangade i 10 sek sedan la du dig ner och försökte sove men märkte att de fortfarade inte funkade XD jaja dagen efter började vi umgås ganska mycket och helt plötsligt kändes det som om vi känt varandra i typ 100 år :P. Sommaren som kom umgicks vi typ varje dag. Så grymt kul hade vi !!!, Har nog aldrig garvat så mycket som jag gjort med dig! :D vi har så himla många minnen, grönan uppträdandet när vi va pirater och gick runt i sånna kläder kvällen innan på stan XD, när vi varit inne i stan och träffat nya människor, de mest konstigaste killarna vi umgåts med XD, varit hos polisen och på banken tillsammans. Vi har nog typ gjort allt mn kan göra nästan :P . Nu har vi väl känt varandra i tre år tror jag :). Tyvärr träffas vi inte alls ofta längre :( . Sist vi träffades va typ en månad sen voilket är väldigt synd! Men på söndag så :). LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR  :D.jaja jag hoppas du förstår min kärlek till dig vännen ! Du har betytt så jävla mycket för mig i både motgångar och framgångar i mitt liv ! Tack !

Lite bilder på oss:


Två år sedan



Jag och Elin, Konstiga? Ja



Elin och jag Utanför mig, två år sedan



Jag och Elin, Två år sedan



Jag och Elin, två år sedan



Jag och Elin på flyget på väg hem från Italien 08



Jag och Elin, ett år sedan



Elin och jag 07



Jah och Elin 07



Jag och elin, två år sedan



Elin och jag, i somras



Elin och jag, 07



Elin(står) och jag("sitter") 08



Elin och jag ett år sedan



Elin ch jag , 08



Våra fötter ?



Elin och jag, (ben?), haha onödiga bilder man tar ibland XD



Jag och Elin, Vi tyckte den va skit cool förut XD


Det var allt för nu :)
Älskar dig Elin
/ Din bästa vän Simone



Kommentarer
Postat av: eelin

fyfaan vad du är bra simone ! :)

älskardig så sjuuukt myckete ,

haha längtar tills på sön / måndaag !

you are my everything <333

2009-01-27 @ 19:31:47
Postat av: Anonym

Dsm elin, föralltid :) <3333333333

2009-01-27 @ 20:24:40
Postat av: Anna

Haha kommer ihåg när vi låg i hörnet i hallen och Elin headbangade! Haha det var så himla kul! ^^

2009-01-27 @ 21:14:03
URL: http://falken.webblogg.se/
Postat av: Simone

Jaaa fy fan, du och jag anna låg och asgarva åt henne XD :D <33

2009-01-27 @ 21:36:44
Postat av: Anna

Haha aa X)

2009-01-28 @ 07:31:22
URL: http://falken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0