Trött som tusan !

Hejsan, äntligen hemma! Jag är så sjukt trött så orkar inte göra någonting, sov hela flyget hem idag och skulle vilja sova nu men kommer aldrig kunna somna ikväll i så fall "/ . Denna helg har varit så grymt rolig ! Vi har verkligen gjort enormt mycket och kan ju säga att island typ är det finaste landet jag sett :O. Så himla vackert ! (kanske låter lite gay men iaf XD) Hur som helst tog vi GULD :D och var med på isländska nyheterna XD. I Fredags åt vi middag ute, tränade lite och sedan gick på poolparty, I lördags var det tävling och mingel hos borgmästaren och Igår (Söndag) Åkte vi och tittade på Gejschrarna (ingen aning om hur det stavas) haha. Sedan åkte vi runt och kollade lite på Island och sedan blev de bad i Blå Lagunen sedan var det bara hem och fixa sig för att sen åka till banketten. Denna dag dock, vi gick upp fyra på morgonen vi alla har nog sett ut som vandrande lik XD.
Här kommer några få av alla bilder vi tagit, komemr flera sen när folk har skicka frpn sina kameror också :) :



Gelic på flyget dit



Falken på flyget dit



Michaela på flyget dit



TVn man hade framför sig :P



Flyget



Marion och Falken på flygplatsen i Rejkavik



Anna och Hanna på flygplatsen



Fredag kväll på "resturang"



Tränarna, plus Lollos mamma


Min vackra skapelse av matkartongen :)



Lollo och Claudia hos borgmästaren



Jag hos borgmästaren, (cp fot)



Söta Lollo



Lollo och Jag hos borgmästaren



Gelic och Falken



En bild av vår tränare



Jag och Falken hos borgmästaren



En bild på mig då jag precis trillat XD



Och så var jag då tvungen att borsta bort allsnö



Jag och lite av Michaela



Jag och Anna på hotellet



Jag i nån säng vi hittade i korridoren XD



Söndags morgon



En geschjrs (vet fortfarande inte hur det stavas)



Hela gruppen vid gejschren som sprutar



Gelic och Jag



Jag och Jenny med dom finaste pälsmössorna!, Jag blev kär :P



Jag



Claudia och Jag vid nått häftigt berggrej :)



Michaela och Claudia



Jag, Gelic och Hanna. Lite suddig dock



Så himla vackert landskap



Hanna, Anna, Gelic och Jag



Sjukt vackert



Fint



Ni förstår nog varför jag älsakr island



Islandshästar



Hanna, Jag och Gelic utanför Blå Lagunen



Utanför Blå Lagunen



Blå Lagunen



Jag och Gelic



Haha. Gelic och jag XD

Sen fick jag ju då med mig en parfym hem också :D :





Det var allt för nu

Puss Simone <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0