Vinglande vrak

Asså herregud, jag åkte till träningen idag fick ju inteträna eftersom jag pajjade min rygg på träningen igår "/, så de blev tre timmars intensiv styrka XD har nog aldrig varit tröttare i min kropp, fick tre dekstrosol (stavas de så?) av Hanna för att jag skulle orka åka hem :P, snacka om att jag bara vill , lägga mig ner och inte resa på mig på typ tre år, hahah. Kan ju då passa på att säga att de va ju tur att inte Fredrik försökte brotta ner mig idag för då hade jag lugnt förlorat !!! men när brottningsmatchen väl kommit har jag dubbelt så mycket muskler :D. mohahahah
Och nu känner jag att jag redan börjar få träningsverk, oj då :P haha
jaja, ska nog sitta vid datorn en stund och sedan lägga mig framför tv:n :D
ha en bra kväll och hoppas ni är lite mer levande ön vad jag är just nu XD

Puss Simone <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0