Andra världskriget

Sitter med näsan i mina historieböcker, går väl sådär, hittar hela tiden andra saker som jag "måste" göra XD Haha, börjar likna Simone. Anyway, ska nog inte vara uppe så länge idag, ska upp redan kl halv 8 imorn för jag ska till Skärholmen för att tjäna ihop lite pengar till vår gympagrupp genom att dela ut lappar till folk. Låter ju roligt, haha XD Menmen, nu ska jag fortsätta plugga och msna med Golpar och bli inte förvånade om vi äger på NP i engelska, haha (a)


//Claudia

Kommentarer
Postat av: Sir Gobbler

haha Blondie, we´re "GONNA!" rock some serious,(observe Serious!) butts with our english!

2009-03-06 @ 20:26:51
URL: http://metrobloggen.se/toptjej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0