En del av min och fredriks konversation

simone; säger:

och du jag fick inget samtal från dig igår så antar att du klarade dig från att bli våldtagen


Fredde - säger:

nä tyvärr


simone; säger:

hur ska jag tolka de där tyvärr ?


Fredde - säger:

jag vart våldtagen :/

du måste ju komma ihåg?


simone; säger:

aha "/, jaa juste

nu kommer de svakt ngn bild av den där elvispen i röven


Fredde - säger:

ni våldtog mig


simone; säger:

inte meningen fredrik "/

men de var ju det jag mena med att ni (du) gjorde vår kväll lyckad liksom !


Fredde - säger:

jag vet, men ändå, du kunde ju bara frågat :/


simone; säger:

aa det är sant, men jag va rädd att du skulle säga nej "/


Fredde - säger:

jag sa ju det igår att jag inte skulle säga nej, men ändå så var du ju tvungen :/


simone; säger:

va sa du , jag hörde aldrig det, men vadå så du ville bli våldtagen alltså ?


Fredde - säger:

nej det var ju det jag inte ville bli dummer, fast, jag sa ju trots allt inte ifrån, men vafan


simone; säger:

jaha, nej de va det jag tyckte va så konstigt, kul att våldta ngn när den inte gör motstånd liksom


Fredde - säger:

det verkade som om du tyckte det va det


simone; säger:

okej jag erkänner väll då

Fredde - säger:
jag fick dig!

lille fredrik som aldrig kan bli ful på bild ;)


 
Puss Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0