Hem ljuva hem!

ÄNTLIGEN hemma :D, okej jag har haft ett roligt och riktgit härlikt lov kan jag erkänna, men hade varit så mycket roligare att vara hemma och umgås med kompisar och framförallt med claudia ! , även fast vi bara vart ifrån varandra en vecka känns det som en evighet! Vi brukar ju annars träffa varandra varje dag! Helt galet egentligen :P hon är typ som min siamesiska tvilling (stavning?) but i like it :) nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och bara mysa, med tidning och spa produkter :D
imorgon får jag då också träffa claudia :) tyvärr i skolan "/ men de funkar :) mohahah

Puss PÅ er alla :) / Simone

(Bilder kommer snart, kameran ska bara laddas)


Jag



jag och älskade claudia :)

Kommentarer
Postat av: eran paristjej

för i helvette vilken finbild på dig simone i mössan!



btw ny blogg! hannsie.blogg.se

2009-03-01 @ 21:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0