Mysig familjemiddag

Gosh vad länge sen de va bara vi familjen som åt middag! Framförallt en fredagsmiddag, typ ett år sedan?  jag har iaf saknat det lite men antingen är jag alltid iväg på helgerna eller så är min brorsa hos sin flickvän eller hon här. Det det var verkligen jätte mysigt att bara vara vi fyra !  och så typiskt min familj skämt kommer alltid upp så alla sitter och gråter av skratt XD, som gamla goda tiden :)

Lite bilder från maten :


Förrätten


Förrätten


Varmrätten, kanske inte ser så gott ut men de var det kan jag tala om ;)


Efterrätten, trippelchokladglass med choklad bitar :P


Och choklad banan glass :) grymt god !

Puss Simone

Kommentarer
Postat av: Apan F

Älskar choklad-banan-glass (A)

2009-03-07 @ 01:39:59
Postat av: JULIASBULLAR

den glassen med chpokladbitar i såg ju inte helt fel ut!:D hah

2009-03-07 @ 14:27:05
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Simone

jag med :D

2009-03-07 @ 14:32:03
URL: http://claudiaochsimone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0