Olivia 16 år!

Idag fyller vår käre olivia 16 år, GRATTIS gumman ! :) <3
jag, Claudia, Golpar, Nellie och Josse har köpt en superduperfin chokladtårta till henne som ska bli en liten överraskning till henne i matsalen idag :) Jag var och hämtade den förut och den är verkligen jätte fin plus att jag beställde hennes namn på den :) Ni får se bilder från maten senare idag :)

Nu ska jag dricka upp min latte och sedan dra till skolan, jag har precis varit på en koll hos tandläkaren inför operationen som jag ska göra i april, scary! Och jag får egentligen inte dricka kaffe nu när jag har tandställning eftersom de kan bli fläckar på tänderna men
1 jag kan inte stå emot, kaffe är så galet gott !
2 jag ska ändå göra tandblekning när tandställningen är borta, så de gör inget :)

Jaja, nu måste jag ta med tårtan och jag måste koncentrera mig noga nu, är så himla rädd att jag ska snubbla med tårtan i handen, önska mig lycka till! :)

Puss Simone

 




Den fina tårtan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0