VILL HA SOMMAR!

Det är galet hur mycket jag längtar till sommar! Hoppas den kommer snart! Solen är iaf framme lite då och då :)
Här är lite bilder från förra sommaren som nog var min bästa på länge!


Jag på gotland


Jag och Claudia på gotland


Claudia på gotland


Claudia och jag i skåne


Claudia och jag vid öresundsbron man ser danmark där borta


Claudia och jag i gränna


Jag i italien (två år sedan 07)


Jag på gotland


Italien


Jag och Elin


Claudia och jag i danmark


Jag i gränna


Jag och claudia i skåne


Jag i skåne


Jag och Golpar


Jag, claudia och olivia på gotland


Jag på en klippa på gotland


Alfons på gotland


Claudia på gotland


Olivia, claudia och jag på gotland


Jag och claudia på gotland


Uppvisning på gröna lund


Jag och Elin i italien 08


Jag och Elin på flygplanet, italien 08


Sandslott, italien 08


Jag och Anna italien 08


Claudia och jag, italien 08


Golpar italien 08


Jag och Golpar italien 08 ( hanna och claudai i bakrunden)


Elin, hanna och jag på hannas land


Jag och hanna på hannas land ( på båten)


Jag på hannas båt


jag, anna, elin och golpar, italien 08


Jag och hanna på hannas båt

Någon mer som längtar ?

Puss Simone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0