Äntligen fredag

Hellue,
Skolan idag var helt okej, måste säga att fredagar nog är den chilligaste dagen. Vi har typ inga jobbiga lektioner och sen har vi slöjd och musik. Haha, och jag kunde för en gångs skull spela gitarr eftersom jag har klippt av mina naglar XD
Efter skolan åkte jag in till stan för att köpa ett par tights som jag behöver till jsm nästa helg (shit det är bara en vecka kvar :S). Köpte också ett par mörkgråa strumpbyxor och två bas t-shirts. Efter det åkte jag hem och har nu städat lite i lägenheten så att det inte ser för j*vligt ut när det kommer folk hit. Menmen, nu ska jag fixa mig lite så att inte jag heller ser för jävlig ut. Ha en trevlig fredag !  


Golpar och hennes "personliga" eiffeltorn på slöjden

Kärlek Claudia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0