Fredagen och Lördag

Hej alla små söta barn. Igår (Fredag) var vi som sagt i claudias lägenhet, de var riktigt trevligt. Tittade på hostel 2 som jag då redan sett innan men de gjorde inget. Efter filmen gjorde vi inte mycket Niclas och Simon gick och la sig på en säng och lyssnade på klassisk musik och så fort jag och angelica gick till dom som bad dom oss att dra eller ligga stilla brevid dom XD , snacka om att dom va tråkiga då haha :P. När killarna väl blivit lite mer sociala snackade vi en stund och sen gick alla typ och la sig. När alla väl hade somnat så hällde niclas självklart vatten över Simon och Angelica som då inte blev så värst glada. Angelica snackade i sömnen (?) enligt henne gjorde hon inte de men när jag kom och la mig brevid henne krama hon om mig jätte hårt och sa jag vill inte ha vatten över mig, snälla Simone kan du skydda mig, lät som hon nästan grät XD haha de va grymt roligt !! Tyvärr hann vi bara sova i typ två timmar innan Niclas och Simon va tvugna att dra "/ , jaja kvällen va ganska lyckad iaf :).
Nu är jag hemma har inte gjort så mycket ska plugga men jag känner att jag inte orkar XD. Får se om ett tag. Ikväll tror jag inte jag ska göra så himlans mycket, chilla tror jag. Umgås lite med min familj kanske :), fast mamma är ju bortrest med mormor och shoppar en massa i Berlin tror jag de va :P, bra koll man har XD haha. Jaja, Ha en trevlig lördag allesammans !
puss på er ! <3 / Simone



Kommentarer
Postat av: angelica

hahaha jag pratade inte i sömnen!!

2008-11-29 @ 16:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0