Måndag.

Som ni ser snöar de väldigt mycket ute och kan ju lova er att uggs inte är dom bästa skorna att ha då eftersom dom är väldigt hala. Har halkat för många gånger idag vilket inte va så skönt XD. Har även blivit mulad och fått några snöbollar i huvudet och i nacken. Nu kom jag precis innanför dörren Och sitter med ett glas grape tonic, lussebullar och klementiner. muuumms :D. Jag är så himla glad att jag kan äta igen, har ju fått tandställning och de gjorde så ont dom första dagarna och nu när jag äntligen kan äta fick vi något jätte äckligt till skollunch de va typ ostsoppa med brockoli och potatis XD.
Ska sätta igång att plugga spanska och sen är det dags att dra ivög till träning ;) ha en trevlig eftermiddag !  <3

 

Dagens kläder.
Jenas JC
vitt linne H&M
Randigt linne Gina Tricot
Kofta lager 175
Halsduk H&M

 

Vid mig och min mysiga gård.




Skolmaten.

<3 / Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0