:D

Hej igen, Simone som skriver. Måste bara börja med att säga att jag har namnsdag idag :D

Denna helg blir lite rörig med uppdateringarna. Det är för bilderna kommer senare än inläggen men nu har jag lite bilder från i söndags då jag och elin spenderade vår dag och kväll med några riktigt roliga grabbar, Simon och Niclas.


 
Jag och Niclas




Niclas och Simon




Jag och Elin


Det var några bilder.
Igår sov elin hemma hos mig och vi hade grymt roligt. Vi bakade en "tårta" gjord av pannkakor, rosa grädde och vaniljsocker. Blev riktigt god faktiskt. Sedan masserade vi varandra lite och tittade på TV.
 Lite bilder:



Elin och jag, igår.




Elin och jag.




Våran tårta





Det var dom bilderna.
Just nu gör jag inte mycket förutom att sitta och dega framför datan, väntar på att de ska bli kväll. Ska nämligen hitta på något roligt med Claudia, Golpar, Anna, Olivia, Simon och Nicas. Får väl se vad det blir.

Puss på er <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

simooooooooooonnnnnnnnnneeeeeeeeeee jag vill döda dig :p den dör jävla fula bilden på oss när vi garvar -.- , asså ag ör grotesk !!!

2008-10-30 @ 00:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0