Bidler från min julafton






Pappa


Sanna (min brors flickvän)


Jag halkade (a)


Mamma och jag blev ner puttade i snön




Jag, ute på mormors äng




Jultomten


Pappa och jag (tradition att jag ska ha de där kläderna på mig när vi öppnar paket)




Mamma


Mamma och Lill-kusinen


Lill- kusinen :)


Lill-kusinen :)

Lite bilder från min julafton. Tänkte bara ursäkta mig lite för kläderna jag har på bilderna, haha. Mina uteplagg har jag verkligen inte hemma i stockholm, men på landet brydde jag mig inte och de andra kläderna är en tradition att ha, jag har haft dom på mig under julklappsdelningen sen jag var hur liten som helst :)(alltså inte min riktiga jul outfit!) haha Jaja, det var iaf en trevlig dag/ kväll, hoppas ni också hade en bra jul! :) Kommer lite bilder sen på vad jag fick i julklapp!

Puss Simone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0