hm?

Jag vet inte vad det är med mig idag, jag har nån konstig känsla. Vet inte om jag är glad, lessen eller lycklig. Jag har typ suttit och tänkt en massa idag, och märkt att det är svårt att leva i nuet! Alla minnen jag har med människor som jag knappt träffar längre "/ . Jag satt och tänkte på Elin Jacobsson, vi har varit bästa kompisar i typ tre år, men jag träffar henne knappt längre, förut snackade vi minst en gång varje dag, vi träffades varannan på träningar och umgicks varje helg. Vi hade samma kompisar och vi snackade om allt hela tiden. Vi brukade till och med snacka på kvällarna i telefon tills nån av oss somnade. Så himla kul jag hade under den tiden med dig Elin! Asså du vet inte hur stor saknaden är till dig gumman! Vet du hur mycket vi glidit ifrån varandra ? :(, Jag vet inte ens vad du gör på dagarna längre, vilka du umgås med, vad du brukar göra på helger och sånnt. Det känns riktigt konstigt!
Elin är en sak i det hela men det är flera saker jag saknar! , Jag längtar tillbaka till somaren som fan! Till min och Claudias lilla tripp till skåne och danmark, till italien där jag lärde känna några riktigt häliga killar, som jag inte heller har så mycket kontakt med, träffar dom bara en gång i veckan på träningen, men hinner knappt ens säga hej då "/. Jag saknar min morfar som dog för ett år sedan. Jag saknar tiden i sexan, det har nog varit den underbaraste tiden i mitt liv :P. Gud vad roligt jag hade, jag längtade till och med till skolan då! Jag saknar Tintin en tjejkompis till mig för några år sedan, vi umgicks jätte mycket i typ två år, men har ingen kontakt med henne alls längre och har inte haft på typ två år, saknar hanna som flyttat till paris, som jag också träffade varje dag i skolan förut, saknar Rebecca som flyttat till London, vi va också bästa kompisar, har nästan ingen kontakt alls med henne heller, ska hälsa på henne i sommar, LÄNGTAR!
Man saknar tiden då man var liten, man insåg inte då hur många saker man kommer mista i sitt liv, och tyckte alla va så himla konstiga och jobbiga som hela tiden ba : gud vad jag saknar allt när man va liten!
Men man inser det nu, hur många vänner man tappat kontakten med och hur många underbara saker man gått miste om! Jaja jag vill inte klaga jag vill bara komma på vad det är som gör mig på det här humöret, Just nu vill jag bara ut och shoppa, bli snyggare, bli kär och umgås med alla mina tjejkompisar och bara njuta av livet! och börja ta kontakt med gamla vänner !!

Puss på er / Simone


Skrev Elin på sin vad. Så himla söt elin, älskar dig ! <3


Kommentarer
Postat av: Frida

tacktack sötnos;*

2009-02-10 @ 19:40:03
URL: http://fridaisfine.blogg.se/
Postat av: A G N E S

Sv; Taaaack! <33

2009-02-10 @ 20:01:11
URL: http://chubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0