mätt och belåten

nu har jag ätit, gottgott :)
Saknar stockholm ! :P och saknar claudia !! Vill komma hem nu så jag kan ha lite roligt :P, okej jag har väl det helt okej här, umgås med familj och vänner och få åka skidor vilket jag älskar :D, idag var det en riktigtriktigt solig härlig dag med grymt sköna backar !, jag blev frisk efter i måndags så va bara hemma en dag ;) så har åkt skidor förfullt hära :P. Kommer massvis med bilder från veckan när vi kommer hem :P, jag och min bror testade även den dubbelsvarta backen väggen idag :) den va lite isig i början men riktigt nice efter en bit :) thihi
aja nu ska jag snart ut och åka pulka med hanna och lova :D, kanske skriver snart igen :)

Puss Simone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0