Tänkte skriva lite saker ni kanske inte visste om mig

* Jag är född blond och jaag har inte färgat håret, alltså är det min riktiga hårfärg på alla bilder

* Jag har tränat gymnastik sen jag va 3 år gammal

* Jag har bara varit kär på riktigt två gånger i hela mitt liv

* jag kan INTE åka skridskor

* Jag har bara flyttat en enda gång i mitt liv

* Jag har hafte en katt som gette Gudrun och blev 21 år gammal

* Jag tycket en kille va skit snygg när jag gick i 1:an så jag jagade honom varje rast tills min lärare bestämde möte med mina föräldrar för att säga att Kevin tyckte det var jobbigt när jag sprang efter honom hela tiden och fråga chans XD

* Min pappa har ett eget snickarföretag och gjort många möbler hemma hos oss

* Jag får tandställning på underkäken imorgonbitti

* Jag har nästan inte sett ett enda tecknat (klassiker) barnprogram när jag va liten

* Jag snodde en pippilångstrumps docka från pippi landet när jag va liten

* Jag äter typ allt förutom lam

* jag och Claudia har känt varandra sen vi va ca 5 år

*  jag äter typ hela tiden

* jag var tsm med en kille som var otrogen mot mig två gånger på en vecka

* jag älskar att spela gitarr

* Jag och min brorsa har aldrig bråkat med varandra




Kommer inte på så mycket mera just nu :) ni får ställa frågor :P

Puss Simone


Jag i skolan

Kommentarer
Postat av: erica

jag äter också allt förutom lam :P helt sjukt min pappa tycker det är jätte irriterande för hon älskar lam! haha :)

2009-02-10 @ 16:10:57
URL: http://teasteme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0