Äntligen säger jag bara !

Äntligen har pappa fixat min dator så jag kan fixa med bilder igen !!! har ju varit något fel på den så det är därför jag inte lagt in några på senaste tiden "/
idag har jag vart i skolan en snabbis för att sen åka till kiropraktorn för min rygg ;) fick lite nålar och sånnt i ryggen men det gick bra, sedan åkte jag till träningen och fick ju inte träna så jag tittade på och tog lite coola bilder med min kamera :D. (se nedeanför) annars har jag inte gjort så himlans mycket idag faktiskt. Ganska tråkig men väldigt skön dag!. Imorgon ska jag till tandläkaren för att få tandställning på underkäken också :( men resultatet är ju de viktiga så om några år är mina tänder förhoppningsvis fina :D. jaja jag tänkte lägga in lite bilder från i fredags från både skolan (träslöjden) och från kvällen eftersom de inte blev så mycket skrivet den dagen ;) sen kommer även bilderna från idag !! :)

Träningsbilder :


(från i torsdags ;) ) Jag & angelica


idag :



    Claudia, dock lite suddig hade på fel inställning ;)


Marion och Claudia


Golpar, Jenny, Anna, Angelica och jag som blir lyft



Claudias fötter (?) tagen av vår tränare XD



Michaela håller minen uppe :)



Michaela kör skruv på tumbling



Golpar kör dubbelsträckt på tumbling



Claudia stämmer ifrån till en dubbelpik



Golpar, dubbelsträckt hel ut ! cooool volt !



Golpar kör hel in halv ut på trampett



Claudia kör dubbelpik på trampett



Angelica kör dubbel



Claudia kör hel in halv ut



Golpar kör dubbelsträckt halv

MJUKAN :



UPPSTÄLLNING :


Jenny, Claudia, Angelica, Michaela, Marion och Golpar (inte alla) så snygga efetr en helt slitsam träning ;)

HEMVÄGEN :


Angelica och Anna



Angelica och Jag




Angelica och jag (inte vacker men vi bjukar på den ;) )

FREDAGS:


Oscar och jag på träslöjden



Olivias "tavla" av trä, såå fin !! (Inte klar)



Oscars flodhäst (?)



Dom leker med en hammare ? XD

Och sen från filmkvällen med Olivia, Hanna och Andreas :


Jag och Olivia



Olivia och jag



Olivia



Hanna och typ halva jag ;)


Det var allt för nu :) , ska nog sova snart

God natt Simone <3


Kommentarer
Postat av: Jasefine

Gud vilka häftiga bilder ! :)

2009-01-13 @ 15:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0