Ný duschat

Nu har jag precis duschat, sköööönt :) Jag har även nyrakade ben ;), lena som fan blev dom haha :P Jag håller även på att tvätta massa kläder mm eftersom att jag måste packa iordning allt imorgon till island :P spännande ska det bli !! Jag vet inte varför men jag är sjukt trött och har lust att sova redan nu, men de kan jag bara glömma, hinner knappast, så mycket jag har att göra nu ! XD Jag måste fixa lite saker nu till islandsresan men vi hörs senare :)
Ha det bra / Simone



Jag och Elin för lite mer än ett år sedan
/Simone


Kommentarer
Postat av: elijnb

haha :) ,

säääxy bild på oss <33

älskar dig simooone

2009-01-14 @ 21:38:52
Postat av: Simone

haha hemsk men ändå otroliga minnen :)

älskar dig med elin ! <33

2009-01-14 @ 22:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0