Passar på medan Nell hälsar på toaletten.

Just nu är jag hemma hos Nellie :D. Golpar var här ett tag förut också men hon åkte hem för inte så länge sen ;). idag har vi haft vår nougat kväll. Skulle egentligen träffat min käre vän Moa idag men jag va inte 100 procent säker på om jag kunde träffa henne och åka in till stan, så hon hittade på ngt annat ist. Iaf jag, Golpar och Nellie, har svullat choklad i stora mängder. Paradise ask, hemmagjord chokladglass, Ben and Jerry glass, druckit varmchoklad med vispgrädde, nougat stänger, hasselnötsmassa plus lite annat, snacka om att man mår illa XD. aja nu kom Nellie tillbaka från ett toalettbesök så vi ska titta klart på skräck filmen nu :)
God natt ! (bilder kommer)

<3 / SImone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0