Fredagen den 13:de

Idag var det nationellaprov, bläh ! Sedan efter skolan åkte caudia med mig en stund hem till mig och sedan var det dags att åka till söta Fredrik ! :) Vi tittade på unborn och hade så himla mysigt, ser fram emot nästa gång vi ska ses ! (A)
Nu är jag hemma hos Ellen, vi har vart ute en liten stund med några polare, inte hänt så mycket så tillslut drog vi tillbaka till Ellen och nu sitter vi här och har det mysigt :)
Min fredag den 13de har faktiskt varit väldigt lyckad, förutom skolan !! XD

Puss på er / SImone

(tyvärr får ni inga bilder eftersom det är Ellens data)

Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud vad jag saknar er!

2009-03-14 @ 10:57:06
URL: http://hannsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0