inte mycket att säga

Jag mår inte så bra, feber, ont i huvudet och har inte ork till något alls, har i stort sätt sovit på soffan hela dan och nu väntar mig en stor pizza till middag! hela min familj är nämligen sjuka :S.

Juste min brorsa och hans flickvän åkte till Thailiand i måndags dom ska vara där i två månader snacka om lyxigt! Jag vill också dit :( men de värsta av allt är hur grymt mycket jag kommer sakna honom och sanna! :O har aldrig varit utan min bror så länge och vi är ju så himla nära varandra, har aldrig någonsin bråkat med honom! Iaf dom har en reseblogg som heter www.niklasochsanna.blogg.se , spana gärna in den :)
Hörs om ett tag

Puss Simone


Igår när vi jobbade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0