Till min bästevän!

Jag vet att detta är en blogg och att man kanske inte ska skriva sånt som jag tänker skriva, men de är som sagt vår blogg så jag skriver i stortsätt vad jag vill.

och tänkte skriva en liten text till min bästevän Claudia! Hon gör mina dagar i skolan roliga, hon ställer alltid upp för mig, är alltid på min sida om något skulle hända, tröstar mig alltid om något är på tok, finns alltid där för mig, det värmer verkligen något enormt. Vår vänskap betyder så himla mycket för mig, och jag kan verkligen lita på Claudia till tusen , vilket innebär att jag berättar verkligen allt för henne oavsett fast det finns vissa saker hon inte bryr sig om eller vill veta XD , hon får lida med allt jag säger iaf :P. Claudia är den person jag känner bäst av alla på detta jordklot, och vissa tror till och med ibland att vi har samma hjärna XD. Men iaf, jag förstår inte hur hon kan vara så jävla hjälpsam och omtänksam, hon finns verkligen alltid där och ställer upp på allt. jag vill i alla fall säga tack för allt ! och att jag aldrig skulle kunna leva ett liv utan dig!, du betyder verkligen mycket för mig, det vet du om!


Jag älskar dig ! <3

/ Simone



Jag och claudia


SÖTASTE CLAUDIA ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0