Blogg Paus, sjuk.

Hejsan, förlåt om de blivit n lite blogg paus! Jag och Claudia har hafty fullt upp men nu ska vi nog vara tillbaka på¨banan igen :). Jag är tyvärr sjuk och de är bara två dagar kvar till JSM, lite panik. Men jag är iaf hemma från skolan idag för att vila upp mig eftersom vi åker till skåne i morgonbitti. Så tyvärr kommer vi troligtvis inte hinna med att skriva ngt i helgen heller "/. Aja de har ite hänt så mycket under igår. Nu ska jag hoppa i ett varmt bad så skriver kanske lite senare.
Puss på er. ! <3 / Simone

Kommentarer
Postat av: Emsan

Hej simpa, grattis på födelsedagen. Kan inte smsa dig och du använder ju knappt playahead. Men aa hoppas din födelsedag blir great! & att tävlingen går bra för er! PUSS! :)

2008-12-06 @ 22:24:34
URL: http://emszans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0