Elin time

Nu sitter jag och elin farmför en varsin data, för att skicka bilder eftersom vi håller på med en film till Lill-Hanna som kommer och hälsar på från Paris imorgon :D saknar henne så enormt mycket, har inte träffat henne på ett halvhår sen hon flyttade, men nu är det dags :). Jag och Elin har även varit i Farsta hela dagen för att handla lite presenter till Hanna :). Kan tyvärr inte skriva vad eftersom hon läser bår blogg ;). Men iaf efter det åkte jag och Elin och hyrde film, sååååklart blev de barnhemmet igen :D mohahhaha. Och jaa jag är kär i den filmen :P. Aja nu ska jag och elin ha de lite mysigt och göra klart filmen till Hanna.

Puss Simone <3



Lill- Hanna älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0